-
- Где можно привиться ?
- Актуальная информация
- Рекомендации по социальному дистанцированию в период коронавируса
- COVID-19. Защити себя и своих близких.
- Гигиена рук - это просто и важно
- Всемирная организация здравоохранения и Министерство здравоохранения Республики Беларусь рекомендуют
- Моем руки правильно
- Ежедневная и правильная обработка смартфона - это важно!
- Позаботьтесь о пожилых людях
-
- ТЕЛЕФОН ДОВЕРИЯ
- Республиканская телефонная детская линия помощи
- Законным представителям несовершеннолетних о законодательстве РБ по вопросам насилия
- Как избежать насилия в семье
- ПОКАЗАТЕЛИ НЕБЛАГОПОЛУЧИЯ СЕМЬИ
- Кризисная комната
- О недопустимости оставления детей без присмотра
- Родителям о вопросах половой неприкосновенности несовершеннолетних
-
- Устав БМООСП
- Руководство Молодечненского районного отделения БМООСП
- Активисты Молодечненского районного отделения БМООСП
- Проведенные мероприятия БМООСП
- Чтобы не произошел пожар
- Делайте выводы и принимайте меры, чтобы не стать очередной жертвой беспечности
- Безопасность в быту и в лесу
- Рекомендации в случае обнаружения запаха газа
- Правила пожарной безопасности при эксплуатации печного отопления
- Скрытая опасность таится в сэндвич-трубах
-
- Освобождение от действия электрического тока и выполнение реанимационных мероприятий пострадавшему ребенку.
- Памятка родителям по правилам дорожного движения «Все начинается с малого»
- ЭЛЕКТРОСЕТИ ПРЕДУПРЕЖДАЮТ
- Кибербезопасность
- Мобильное приложение "МЧС Беларуси: помощь рядом"
- Простые правила безопасности
- Не оставляйте детей без присмотра
- Безопасность на железной дороге
- ВОСПИТАНИЕ ЮНОГО ПЕШЕХОДА
-
- Перечень нормативных правовых документов, регламентирующих обеспечение преемственности дошкольного и І ступени общего среднего образования
- Как подготовить ребенка к школе и развить его способности
- Консультативная группа "В контакте"
- О готовности ребенка к школе
- Основные трудности при поступлении в школу
- Десять советов родителям будущего первоклассника!!!
-
- НАШЫ БЕЛАРУСКIЯ ПIСЬМЕННIКI
- ВУЧЫЦЕ ДЗЯЦЕЙ АДГАДВАЦЬ ЗАГАДКІ
- БЕЛАРУСКІ ФАЛЬКЛОР ДЛЯ ДЗЯЦЕЙ
- СУЧАСНАЯ БЕЛАРУСКАЯ ДЗІЦЯЧАЯ ЛІТАРАТУРА
- «Чытанка для дзіцячага садка» на смартфонах
- Карысна бацькам - цікава дзецям. Сайты з беларускімі творамі і праектамі.
- Як пачаць размаўляць па-беларуску ?
- Смак роднай мовы
- ПАРАДЫ БАЦЬКАМ
-
- Музыка рассказывает о животных. Рекомендации по выбору репертуара классической музыки для слушания с детьми дома.
- ТЕАТР ДОМА
- ПРИЁМЫ РАЗВИТИЯ РЕЧИ ДЕТЕЙ ПОСРЕДСТВОМ МУЗЫКАЛЬНО-ТЕАТРАЛИЗОВАННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
- РАЗВИТИЕ РЕЧИ НА МУЗЫКАЛЬНЫХ ЗАНЯТИЯХ
- Консультация "Пальчиковый театр для детей"
- КОНСУЛЬТАЦИЯ ДЛЯ РОДИТЕЛЕЙ "Рисуем музыку вместе!"
Гульня і цацка ў жыцці дзіцяці.
Гульня развівае і радуе дзіцяці, робіць яго шчаслівым. У гульні дзіця здзяйсняе першыя адкрыцця, перажывае хвіліны натхнення.
Гульня, як самастойная дзіцячая дзейнасць фарміруецца ў ходзе выхавання і навучання дзіцяці, яна спрыяе засваенню імі вопыту чалавечай дзейнасцю. Цацка, у дадзеным выпадку, выступае ў якасці своеасаблівага эталона тых прадметаў, даведацца прызначэнне якіх і асвоіць розныя дзеянні з якімі, належыць дзіцяці. Гульня, як форма арганізацыі дзіцячай жыцця важная тым, што служыць станаўлення псіхікі дзіцяці, яго асобы.
Гульня і цацка неаддзельныя адзін ад аднаго. Цацка можа выклікаць да жыцця гульню, а гульня, іншы раз, патрабуе для развіцця новую цацку. І не выпадкова ў гульнях дзяцей ўдзельнічаюць цацкі, набытыя ў краме, але і зробленыя выхавацелямі, бацькамі або самімі дзецьмі. Цацкі могуць быць самымі разнастайнымі. У кожным узросце дзіцяці патрэбныя розныя па сваёй тэматыцы і прызначэнні цацкі: сюжэтныя (лялькі, фігуркі жывёл, мэбля, посуд), тэхнічныя (транспартныя, канструктары і г. д.), цацкі-прылады працы (малаток, адвёртка, шчотка для подметания, граблі, лапатка, іншым словам цацкі, якія імітуюць самыя простыя сродкі працы дарослых), цацкі-забавы: тэатральныя, музычныя. Седзячы за сталом дзіцяці зручней гуляць маленькімі цацкамі, добра обозримыми з усіх бакоў. Для гульняў на падлозе патрэбныя больш буйныя цацкі, соразмеримые з ростам дзіцяці ў становішчы седзячы і стоячы. Рухомыя гульні ў двары патрабуюць цацак буйных, дробныя не падыходзяць.
Правільнае кіраўніцтва гульнёй са боку дарослых робіць яе змястоўнай, сапраўды вядучай у дашкольным узросце, істотна пашырае кругагляд дзіцяці. Аднак ніякае багацце цацак, якое дазваляе, здавалася б, разгарнуць самыя сюжэтныя гульні, не заменіць дзіцяці таварышаў па гульні. Вымушаная неабходнасць гуляць аднаму, часам, можа прывесці да пераўзбуджэнне яго нервовай сістэмы. Гуляючы адзін, дзіця ўзбуджаецца ад багацця узятых на сябе роляў. Натуральна, пасля гульні ён будзе залішне рухомым, раздражняльным, «крикливым». Але такая ж гульня ў калектыве аднагодкаў не выклікае ў дзіцяці падобнай рэакцыі. Многія дзеці выкарыстоўваюць у гульні не толькі цацкі, але і прыстасоўваюць для гэтага іншыя прадметы. Канапа можа стаць параходам, крэслы - вагонамі цягніка, гузы - смешнымі вожыка. Такое выкарыстанне ў гульні прадметаў паказвае на высокі ўзровень інтэлекту дзіцяці, развіццё яго фантазіі. На жаль, не ўсе дарослыя разумеюць гэта. Трэба ўзбагачаць гульню цацкамі-самоделками, у тым ліку з прыроднага, непрыдатнага матэрыялу. Гульня развівае і радуе дзіцяці, робіць яго шчаслівым. У гульні дзіця здзяйсняе першыя адкрыцця, перажывае хвіліны натхнення. У гульні развіваецца ўяўленне, фантазія, а, такім чынам, ствараецца глеба для фарміравання ініцыятыўнай, пытливой асобы. Гульня для дзіцяці дакладнае сродак ад гультайства, які прыводзіць да млявасці, бязмэтнасці паводзін. Для добрай, вясёлай гульні дзіцяці патрэбна добрая цацка. Выбірайце яе абдумана для свайго дзіцяці.
Телефоны: +375-176-54-51-26, +375-176-54-51-36
Email: sad33mol@uomrik.gov.by